Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Μια νέα κοινωνική δράση του Δήμου Αρταίων!

    Σε υλοποίηση μπαίνει μία νέα κοινωνική δράση του Δήμου Αρταίων. Ειδικότερα, εγκρίθηκε η συμμετοχή του Δήμου Αρταίων στη Δράση «Εναρμόνιση Οικογενειακής και... Επαγγελματικής ζωής» του ΕΣΠΑ μέσω της οποίας εξασφαλίζονται συνολικά 180 θέσεις δωρεάν φιλοξενίας παιδιών. Η δράση αυτή χρηματοδοτείται με το ποσό των 360.000 Ευρώ για το Δήμο Αρταίων. Μετά την εξέλιξη αυτή η Αντιδήμαρχος Αρταίων κυρία Βίκυ Βασιλάκη – Μητρογεώργου δήλωσε τα εξής: «Η δημιουργία Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) ηλικίας από 5-12 ετών είναι μία ακόμη κοινωνική δράση του Δήμου Αρταίων. Ο Δήμος μας δεν άφησε ανεκμετάλλευτη τη δυνατότητα που του δόθηκε μέσα από το ΕΣΠΑ και αξιοποίησε τη Δράση «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής», εξασφαλίζοντας συνολικά 180 θέσεις δωρεάν φιλοξενίας παιδιών οι οποίες χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα με το ποσό των 360.000 Ευρώ. Αν και το πρόγραμμα υπήρχε εδώ και αρκετά χρόνια ο Δήμος μας μόλις φέτος κατάφερε να το ενεργοποιήσει έπειτα από μεγάλη προσπάθεια, κόντρα σε όλες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.
    Το πρόγραμμα αναφέρεται σε παιδιά ηλικίας 5-12 ετών ολοκλήρου του διευρυμένου Δήμου Αρταίων. Οι εγγραφές αρχίζουν από τις 13 Ιουλίου και θα διαρκέσουν έως τις 23 Ιουλίου 2012, στο γραφείο της Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου Αρταίων. Τα παιδιά θα φιλοξενούνται σε τρία δημοτικά σχολεία του διευρυμένου Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα: στο 4ο δημοτικό σχολείο (πλατεία Καραϊσκάκη), στο 9ο δημοτικό σχολείο (προς Νοσοκομείο, τέρμα Ανεμομύλων) και στο δημοτικό σχολείο Γραμμενίτσας.
    Κατά τη σχολική περίοδο το ωράριο λειτουργίας της Δομής θα είναι από 2μ.μ. έως 10μ.μ., Χριστούγεννα-Πάσχα και Καλοκαίρι από 8 το πρωί έως 2 το μεσημέρι με στόχο την ψυχαγωγία, την εκπαίδευση των μαθητών και συγχρόνως την διευκόλυνση των εργαζόμενων γονέων. Το ωράριο θα προσαρμόζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις της οικογένειας και δεν θα υπάρχει παρουσιολόγιο.
    Σκοπός μας είναι η απασχόληση του παιδιού εκτός σχολικού ωραρίου, η αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου του με την ατομική οργανωμένη δραστηριότητα ή μέσα από οργανωμένη ομάδα εργαστηρίου καθώς και η εξυπηρέτηση των γονέων.
    Πρόκειται για μία Δομή που προσφέρει δημιουργική διέξοδο στον ελεύθερο χρόνο των παιδιών στοχεύοντας στην ψυχαγωγία, τη γνώση και τη δημιουργική συναναστροφή, ενώ παράλληλα στηρίζει την εργαζόμενη μητέρα και την οικογένεια. Τα φιλοξενούμενα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών μπορούν να απολαύσουν εντελώς δωρεάν υπηρεσίες φύλαξης, δημιουργικής απασχόλησης και πολλών δραστηριοτήτων, βοήθεια στο σχολικό διάβασμα, αγγλικά και άλλα. Τα παιδιά θα περνούν δημιουργικά το χρόνο τους με διάφορες δραστηριότητες και προγράμματα ενώ η δομή θα στελεχώνεται από έμπειρους εκπαιδευτές.
    Το γεγονός αυτό αποδεικνύει την ετοιμότητά μας, την ποιότητα του παρεχομένου δικτύου δομών κοινωνικής φροντίδας που έχουμε δημιουργήσει και το έμπρακτο ενδιαφέρον μας για την ανακούφιση των μισθοσυντήρητων, ή πολύ περισσότερο των ανέργων.
    Συγχρόνως με την εφαρμογή πρωτοποριακών θεσμών και προγραμμάτων κοινωνικής φροντίδας, στους κεντρικούς άξονες των παρεμβάσεών μας είναι η δημιουργία θέσεων εργασίας και η υποστήριξη της απασχόλησης σε τοπικό επίπεδο.
    Στόχος του Κ.Δ.ΑΠ. είναι να καλύψει τόσο την ανάγκη των γονιών για εξασφάλιση ελεύθερου χρόνου όσο και την ανάγκη των παιδιών για ελεύθερη έκφραση και δημιουργία.
    Υποσχόμαστε μέσα από το δίκτυο κοινωνικής προστασίας που ξεκινήσαμε με την εφαρμογή πρωτοποριακών θεσμών και προγραμμάτων, την καλύτερη παροχή υπηρεσιών δημιουργικής απασχόλησης σε ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον.
    Προσκαλούμε τις μητέρες να στηρίξουν το έργο μας εγγράφοντας τα παιδιά τους σε ένα Κέντρο που τους δίνει την ευκαιρία να μάθουν και παράλληλα να ψυχαγωγηθούν.
    Δικαίωμα εγγραφής έχουν οι μητέρες που είναι εργαζόμενες στον ιδιωτικό τομέα, αυτοαπασχολούμενες ή αγρότισσες του πρωτογενή τομέα ή οι έχουσες κάρτα ανεργίας. Εξαιρούνται από την παρούσα πρόσκληση: οι τακτικοί και αορίστου χρόνου υπάλληλοι του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. καθώς και οι μόνιμοι και αορίστου χρόνου υπάλληλοι των Ο.Τ.Α. (α’ και β’ βαθμού).».

Δεν υπάρχουν σχόλια: