Σελίδες
▼
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010
Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010
Τελικά τα κάστανα βγήκαν απο τη φωτιά!
Το άρωμα του ψητού και βραστού κάστανου καθώς και το μυρωδάτο ροδαυγιώτικο τσίπουρο οδήγησε πλήθος κόσμου να ανηφορήσει στη Ροδαυγή, την Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010, για να παρευρεθεί στη 2η γιορτή κάστανου και τσίπουρου που διοργάνωσε ο τοπικός Πολιτιστικός Σύλλογος σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Ροδαυγής και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Σουμεσίου
Σάββατο 21 Αυγούστου 2010
Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010
Το Καγκελάρι
Γεώργιος Χ. Κομζιάς:
‘’Το Καγκελάρι‘’. Χορευτικό Δρώμενο απ’ τη Ροδαυγή Άρτας.
Κώστας Κονταξής, Επίκουρος Καθηγητής Λαογραφίας
Τέτοια ώρα ήταν εψές, τέτοια και παραπροψές
Τέτοια και παραπροψές, στο χορό που χόρευαν.
Στο χορό που χόρευαν όλο αγόρια και παιδιά.
Όλο αγόρια και παιδιά και κορίτσια ανύπαντρα …
Συ που σέρνεις το χορό, κάμε διπλοκάγκελο.
Κάμε διπλοκάγκελο, κάμε καγκελίσματα …
Τέτοια ώρα ήταν εψές, τέτοια και παραπροψές
Τέτοια και παραπροψές, στο χορό που χόρευαν.
Στο χορό που χόρευαν όλο αγόρια και παιδιά.
Όλο αγόρια και παιδιά και κορίτσια ανύπαντρα …
Συ που σέρνεις το χορό, κάμε διπλοκάγκελο.
Κάμε διπλοκάγκελο, κάμε καγκελίσματα …
Παρασκευή 14 Μαΐου 2010
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2010
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκδήλωση που διοοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ροδαυγής ‘’Η Αγία Παρασκευή‘’ για την Πρωτομαγιά. Ο καλός καιρός έκανε πολλούς να ανηφορίσουν στο χωριό για να χαρούν και να ‘’πιάσουν‘’ το Μάη. Η άριστη οργάνωση, τα πλούσια φαγητά και η παραδοσιακή ορχήστρα άφησε σε όλους τις καλλίτερες εντυπώσεις.
Εντυπωσιακή ήταν και η παρουσία του Συλλόγου Γυναικών του χωριού, τόσο με τα μαγιάτικα στεφάνια όσο και με τα φαγητά που είχαν ετοιμάσει.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
Αγαπητοί χωριανοί,
Στη Γενική Συνέλευση της αδελφότητας που πραγματοποιήθηκε στις 29/11/2009 για την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου, αποφασίστηκε και η συγκρότηση νέας συντακτικής επιτροπής της εφημερίδας «ΡΟΔΑΥΓΗ». Τα ονόματα των ορισθέντων μελών δημοσιεύτηκαν στο προηγούμενο φύλλο. Μεταξύ των ορισθέντων μελών είναι και ο συντάκτης αυτού του κειμένου.
Ο πρόεδρος της αδελφότητας δεσμεύτηκε ενώπιον της Γενικής Συνέλευ-σης, ότι μερικές ημέρες πριν την έκδοση της εφημερίδας, θα μας καλεί όλους για να επιλέγουμε την ύλη που θα δημοσιεύουμε κάθε φορά. Αυτό θα γινόταν για την ποιοτική αναβάθμιση της εφημερίδας και την αποφυγή τυχόν παραπόνων. Αυτή τη δέσμευση ο πρόεδρος της αδελφότητας την τήρησε μόνο στο πρώτο φύλλο που εκδόθηκε μετά τη Γενική Συνέλευση. Στο επόμενο φύλλο, άγνωστο για ποιους λόγους, θεώρησε σκόπιμο να ειδοποιήσει μόνο τον κ. Αλκιβιάδη Γιολδάση. Αυτό είχε ως συνέπεια υλικό που μου είχε σταλεί για δημοσίευση να μείνει αδημοσίευτο... Κατόπιν τούτου θέλω να κάνω γνωστό ότι δεν έχω καμία ευθύνη στην έκδοση της εφημερίδας. Θα συμμετέχω στην επιτροπή μόνο εάν ο κ. πρόεδρος παραδεχτεί με δήλωσή του στην εφημερίδα το λάθος του και εάν αποφασίσει να τηρήσει τις αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης η οποία είναι το ανώτερο όργανο της αδελφότητας.
Εάν νομίζει ο κ. πρόεδρος ότι η εφημερίδα είναι προσωπική του υπόθεση και μόνο, ας το κάνει γνωστό σε όλους τους χωριανούς. Θα συνιστούσα στον κ. πρόεδρο, εφόσον εκπροσωπεί την αδελφότητα να επιδιώξει τη συνεργασία, διότι μέσα από τη συνεργασία θα προκύψει κάτι καλύτερο. Εκτός αν το καλύτερο δεν τον ενδιαφέρει, οπότε μπορεί να πορεύεται με τον ίδιο τρόπο.
Βασίλης Οικονόμου
Τετάρτη 28 Απριλίου 2010
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙΟΥ
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ροδαυγής μαζί με το Σύλλογο Γυναικών του χωριού, σε συνεργασία με τον Ορειβατικό Σύλλογο Άρτας καθάρισαν το Σάββατο 17 Απριλίου το παλιό μονοπάτι που οδηγούσε από το χωριό (ΘέσηΜπιστούρα) στην κορυφή του βουνού στη θέση Αραπόλακκα.
Τρίτη 27 Απριλίου 2010
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΤΗ ΡΟΔΑΥΓΗ
ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ροδαυγής διοργανώνει εορταστική εκδήλωση για τον ερχομό του Μάη.
Στην πλατεία του χωριού, κάτω από τα πλατάνια, με ψητά και παραδοσιακή μουσική, η Πρωτομαγιά εκτός από χρώμα αποκτά και γεύση!
Στην πλατεία του χωριού, κάτω από τα πλατάνια, με ψητά και παραδοσιακή μουσική, η Πρωτομαγιά εκτός από χρώμα αποκτά και γεύση!
Ο ΜΑΙΟΣ
Ο Μάιος είναι ο 5ος μήνας του χρόνου και ονομάστηκε έτσι από τη ρωμαϊκή θεότητα Maja (Μάγια) της οποίας το όνομα προήλθε με τη σειρά του από την ελληνική λέξη Μαία, τροφός και μητέρα.
Η Μάγια ταυτίστηκε και με την Ατλαντίδα νύμφη Μαία, μητέρα του Ερμή στον οποίο και αφιερώθηκε ο μήνας Στην αρχαιότητα αντιστοιχούσε με τον αρχαίο μήνα Θαργηλιώνα, και τον εόρταζαν με τα περίφημα Ανθεοφόρια, και αφιερωμένος στη θεά της γεωργίας Δήμητρας και της κόρης της Περσεφόνης, που τον μήνα αυτόν βγαίνει από τον Άδη κι έρχεται στη γη. Μα και στην αρχαία Ρώμη, γίνονταν γιορτές που τις έλεγαν "ροσύλλια". Την γιορτή αυτή την κράτησαν και οι Βυζαντινοί αυτοκράτορες.
Όταν οι Ρωμαίοι κατάκτησαν την Ελλάδα, η γιορτή της Πρωτομαγιάς, δεν έπαψε να υπάρχει αλλά πλουτίστηκε γιατί πίστευαν και οι δύο λαοί, ότι τα λουλούδια αντιπροσωπεύουν την ομορφιά των θεών και φέρνουν δύναμη, δόξα, ευτυχία και υγεία.
Το πρωτομαγιάτικο στεφάνι είναι, σχεδόν, το μοναδικό έθιμο που εξακολουθεί να μας συνδέει με την παραδοσιακή Πρωτομαγιά.. Στις μέρες μας η Πρωτομαγιά με το μάζεμα των λουλουδιών για το πρωτομαγιάτικο στεφάνι, ενισχύει τις σχέσεις του ανθρώπου με τη φύση, από την οποία οι περισσότεροι έχουμε απομακρυνθεί, ζώντας στις πόλεις.
Κυριακή 18 Απριλίου 2010
ΦΕΡΤΕ ΤΑ ΠΙΣΩ!
BRING THEM BACK
Είναι το όνομα της διαδικτυακής καμπάνιας για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα.
Δείτε το σχετικό video
Είναι το όνομα της διαδικτυακής καμπάνιας για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα.
Δείτε το σχετικό video
Τρίτη 30 Μαρτίου 2010
Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010
''Αγραφιώτεια'' & ''Μπαρμπαστάθεια'' βραβεία
Ποιους επέλεξε για την προσφορά τους η επιτροπή που ορίστηκε από τον Σύλλογο ‘’ΣΚΟΥΦΑΣ‘’
Ερρίφθη ο κύβος για τα ‘’Αγραφιώτεια‘’ και ‘’Μπαρμπαστάθεια‘’ βραβεία
Ερρίφθη ο κύβος για τα ‘’Αγραφιώτεια‘’ και ‘’Μπαρμπαστάθεια‘’ βραβεία
AΠΟ την επιτροπή των ‘’Αγραφιώτειων‘’ βραβείων του Συλλόγου ‘’ΣΚΟΥΦΑΣ‘’ ερρίφθη ο κύβος για τους τιμώμενους φορείς και τα φυσικά πρόσωπα που με πράξεις, ενέργειες και πρωτοβουλίες προσφέρουν έργο στον τόπο.
Ύστερα από συνεδριάσεις της η επιτροπή κατέληξε πως για φέτος τα βραβεία αξίζει να απονεμηθούν στους παρακάτω:
Στον Γιάννη Λάμπρη, καθηγητή Εργαστηριακής Ιατρικής Πανεπιστημίου Πενσυλβάνια Αμερικής, καταγόμενου από τη Ροδαυγή, γιατί με την προσφορά του στο έργο των επιστημών, με το κύρος και το ήθος του έκανε διεθνώς γνωστό τον τόπο καταγωγής του, την Άρτα, αλλά και γιατί ανέλαβε πρωτοβουλία σύμφωνα με την οποία φοιτητές της Άρτας θα μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πενσυλβάνια παρέχοντας διευκολύνσεις και φροντίδα. Στο Περιφερειακό Τμήμα Άρτας του Ερυθρού Σταυρού που κατά κοινή ομολογία ασκεί κοινωνικό έργο, επιδεικνύει ευαισθησία απέναντι σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες πληθυσμού και παρεμβαίνει για την ανακούφιση των μεταναστών που ζουν στην Άρτα
Σύλλογο ‘’ΚΩΣΤΗΛΑΤΑ‘’ Θεοδωριάνων για τη μεγάλης συμβολή και ανάδειξη του τοπικού πολιτισμού.
Στην Αρετή Κασελούρη, καθηγήτρια φιλόλογο, που μεταφράζει κείμενα από την αρχαία ελληνική στη νεοελληνική γλώσσα, τα οποία εν συνεχεία μεταφράζονται στα Κορεάτικα βοηθώντας έτσι τις ιεραποστολικές αποστολές. Στις εκδόσεις του Μουσικοφιλολογικού Συλλόγου ‘’ΣΚΟΥΦΑΣ‘’ που αναδεικνύουν την πνευματική πολιτιστική, ιστορική και κοινωνική ζωή της Άρτας. Η επιτροπή των ‘’Αγραφιώτειων‘’ βραβείων που ανέδειξε τα τιμώμενα πρόσωπα αποτελείται από τους: Μιχάλη Νικολάου, δικηγόρο, ως πρόεδρο, Γεώργιο Βασιλείου, πρόεδρο του Περιφερειακού Τμήματος Άρτας του Ερυθρού Σταυρού, γεωπόνο, Νίκο Μπανταλούκα, αρχιτέκτονα, Δήμητρα Μπίζα, φαρμακοποιό, Ηλία Ζαφείρη, προϊστάμενο Β/θμιας εκπαίδευσης. Τα «Αγραφιώτεια» βραβεία μεταξύ των τελειόφοιτων μαθητών που αρίστευσαν πέρυσι, κατανέμονται ως εξής: Πασχαλιά Γιαννάκη και Δήμητρα Γιαννούλα (1ο λύκειο), Μαρία Παππά (2ο λύκειο), Ευάγγελος Τσίρκας (3ο λύκειο), Σοφία Ντεκουμέ (4ο λύκειο). Μπαρμπαστάθεια βραβεία
Μετά από διαγωνισμό που διοργάνωσε το παράρτημα Άρτας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για λογαριασμό του «ΣΚΟΥΦΑ» και κατ' επιταγή του φερώνυμου αείμνηστου θεσμοθέτη και δωρητή, τα «Μπαρμπαστάθεια» βραβεία θα απονεμηθούν στους: Αικατερίνη Παπαγεωργάκη (3ο λύκειο) και Νικόλαο Κωνσταντίνου (3ο λύκειο) που αρίοτευσαν. Η ειδική τελετή απονομής τόσο των ‘’Αγραφιώτειων‘’ όσο και «Μπαρμπαοτάθειων» βραβείων θα γίνει, κατά τα καθιερωμένα, ανήμερα της 25ης Μαρτίου, από τον Σύλλογο ‘’ΣΚΟΥΦΑΣ‘’ στην αίθουσα της Πνευματικής του Στέγης
10 – ΣΚΟΥΦΑΣ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14
Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010
Τρίτη 9 Μαρτίου 2010
Έκληση για βοήθεια
Εδώ και ένα περίπου χρόνο ξεκίνησε μια προσπάθεια από μια ομάδα Ρο-δαυγιωτών για την κατασκευή των παραδοσιακών φορεσιών του χωριού μας. Ήδη οι φορεσιές είναι έτοιμες και θα παρουσιαστούν στους χωριανούς στο Καγκελάρι την Τρίτη του Πάσχα.
Επειδή όμως το κόστος για την κατασκευή τους είναι αρκετά μεγάλο και τα ταμεία των φορέων δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν πλήρως για την αποπληρωμή τους ζητούμε την όποια βοήθεια των χωριανών για την ολοκλή-ρωσή τους. Οι φορεσιές αποτελούν ένα ζωντανό κομμάτι της ιστορίας του χωριού μας και κάτι που έλλειπε για τις δραστηριότητες μας.
Όποιος θέλει να βοηθήσει οικονομικά την προσπάθεια μπορεί να απευθύ-νεται στα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδαυγής.
Επειδή όμως το κόστος για την κατασκευή τους είναι αρκετά μεγάλο και τα ταμεία των φορέων δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν πλήρως για την αποπληρωμή τους ζητούμε την όποια βοήθεια των χωριανών για την ολοκλή-ρωσή τους. Οι φορεσιές αποτελούν ένα ζωντανό κομμάτι της ιστορίας του χωριού μας και κάτι που έλλειπε για τις δραστηριότητες μας.
Όποιος θέλει να βοηθήσει οικονομικά την προσπάθεια μπορεί να απευθύ-νεται στα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδαυγής.
Οι φορεσιές της Ροδαυγής
Το ένδυμα, η φορεσιά είναι κάτι το μαγικό. Αλλάζει την όψη και την ψυ-χολογία του ανθρώπου, εκπέμπει μηνύματα, δημιουργεί συναισθήματα, ξυπνάει μνήμες.
Το ένδυμα είναι τόσο παλαιό, όσο και ο άνθρωπος των σπηλαίων! Από τις πρωτόγονες κλωστές και τις προβιές έως τα σημερινά κοστούμια πέρασαν πολλά χρόνια. Αλλά ένα δεν άλλαξε: Η σημειολογία της ένδυσης!
Στην ένδυση (αλλά και στα συγγενικά της, επίσης μαγικά, σημάδια υπό-δηση-κόσμημα-κέντημα-κεφαλοκάλυμμα και ακόμη πιο ειδικά στην ψιμυθίωση και στον αρωματισμό) αποκαλύπτεται η οργάνωση και ο πολιτισμός ενός ολό-κληρου λαού!
Η αντρική φορεσιά
Η ανδρική φορεσιά της Ροδαυγής χαρακτηρίζεται από λιτότητα στη μορφή και αρμονικό συνδυασμό των χρωμάτων.
Αποτελείται από το παντελόνι που είναι συνήθως σε μπεζ ή άσπρο χρώ-μα φτιαγμένο από χονδρό ύφασμα του αργαλειού, και λέγεται μπουραζάνα ή τσιακτσίρα.
Το πουκάμισο φτιαγμένο συνήθως από βαμβακερό ύφασμα σε άσπρο χρώμα με φαρδιά μανίκια.
Το αμάνικο γιλέκο φτιάχνεται από μάλλινο ύφασμα σε σκούρα απόχρω-ση.
Απαραίτητα εξαρτήματα της φορεσιάς είναι επίσης το ζωνάρι, μονόχρωμο από δίμιτο ύφασμα που μπαίνει στη μέση, η σκούφια για το κεφάλι, και η ασημένια αλυσίδα που στολίζει το στήθος.
Στα πόδια φορούν μαύρα ή κόκκινα τσαρούχια.
Το ένδυμα είναι τόσο παλαιό, όσο και ο άνθρωπος των σπηλαίων! Από τις πρωτόγονες κλωστές και τις προβιές έως τα σημερινά κοστούμια πέρασαν πολλά χρόνια. Αλλά ένα δεν άλλαξε: Η σημειολογία της ένδυσης!
Στην ένδυση (αλλά και στα συγγενικά της, επίσης μαγικά, σημάδια υπό-δηση-κόσμημα-κέντημα-κεφαλοκάλυμμα και ακόμη πιο ειδικά στην ψιμυθίωση και στον αρωματισμό) αποκαλύπτεται η οργάνωση και ο πολιτισμός ενός ολό-κληρου λαού!
Η αντρική φορεσιά
Η ανδρική φορεσιά της Ροδαυγής χαρακτηρίζεται από λιτότητα στη μορφή και αρμονικό συνδυασμό των χρωμάτων.
Αποτελείται από το παντελόνι που είναι συνήθως σε μπεζ ή άσπρο χρώ-μα φτιαγμένο από χονδρό ύφασμα του αργαλειού, και λέγεται μπουραζάνα ή τσιακτσίρα.
Το πουκάμισο φτιαγμένο συνήθως από βαμβακερό ύφασμα σε άσπρο χρώμα με φαρδιά μανίκια.
Το αμάνικο γιλέκο φτιάχνεται από μάλλινο ύφασμα σε σκούρα απόχρω-ση.
Απαραίτητα εξαρτήματα της φορεσιάς είναι επίσης το ζωνάρι, μονόχρωμο από δίμιτο ύφασμα που μπαίνει στη μέση, η σκούφια για το κεφάλι, και η ασημένια αλυσίδα που στολίζει το στήθος.
Στα πόδια φορούν μαύρα ή κόκκινα τσαρούχια.
Γυναικεία Φορεσιά
Η φορεσιά της Ροδαυγής αντικατοπτρίζει τα αυστηρά ήθη και τις παρα-δόσεις της κλειστής κοινωνίας των Ηπειρωτών.
Αποτελείται από το σιγκούνι, το πουκάμισο, το μαλλινοφουστάνο, την ποδιά και το μαντίλι.
Πιο αναλυτικά, το πουκάμισο, το οποίο είναι και το βασικό ένδυμα της γυναικείας φορεσιάς, είναι κλειστό με κατακόρυφο άνοιγμα ως το λαιμό και έχει άσπρο χρώμα.
Το σιγκούνι ή φλοκάτα είναι αμάνικο πανωφόρι κατασκευασμένο από μαύρο χοντρό ύφασμα και στολισμένο με κορδέλες και κεντήματα από γαϊτά-νι.
Στη μέση δένουν τη μαύρη ποδιά, η οποία είναι έντονα διακοσμημένη στο κάτω μέρος της.
Στο κεφάλι δένουν το μαύρο μαντήλι που στολίζεται από δαντέλα σε διάφορους χρωματισμούς.
Ως συμπλήρωμα της φορεσιάς φορούν στη μέση το ασημοζούναρο, αση-μένια πόρπη με ζώνη και στο στήθος τα φλουριά.
Στα πόδια φορούν μάλλινα τσουράπια με πολύχρωμα κεντήματα και μαύ-ρα ή κόκκινα τσαρούχια.
Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010
‘’ΧΡΥΣΑΛΙΦΟΥΡΦΟΥΡΟ‘’.
Οι ομορφιές του χωριού μας ελκύει όλους και περισσότερους επισκέπτες να το επισκεφτούν.Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που κάποιοι επιλέγουν να μείνουν μόνιμα στον τόπο μας αναπτύσσοντας μάλιστα και δραστηριότητες. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Σοφία. Ένα νέο κορίτσι που άφησε την μεγαλούπολη για να μείνει και να ‘’δράσει‘’ στο χωριό μας.
Η Σοφία ασχολείται με την κατασκευή αντικειμένων από υλικά της φύσης. Την Κυριακή της Αποκριάς έγιναν και τα εγκαίνια του εργαστηρίου της που άνοιξε στο κέντρο του χωριού, εκεί που ήταν άλλοτε το Τσαγκάρικο του Νίκου Μάρη με την επωνυμία ‘’ΧΡΥΣΑΛΙΦΟΥΡΦΟΥΡΟ‘’.
Η Σοφία ασχολείται με την κατασκευή αντικειμένων από υλικά της φύσης. Την Κυριακή της Αποκριάς έγιναν και τα εγκαίνια του εργαστηρίου της που άνοιξε στο κέντρο του χωριού, εκεί που ήταν άλλοτε το Τσαγκάρικο του Νίκου Μάρη με την επωνυμία ‘’ΧΡΥΣΑΛΙΦΟΥΡΦΟΥΡΟ‘’.
Από το αποκριάτικο γλέντι του Χορευτικού
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το αποκριάτικο γλέντι που διοργάνωσε το χορευτικό του χωριού μας στο ‘’Ντερβένι‘’ του Γρηγόρη Κομζιά την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010. Η προσέλευση του κόσμου ήταν συγκινητική παρά τον άσχημο καιρό που επικρατούσε εκείνη τη μέρα, στηρίζοντας έτσι με ον καλλίτερο τρόπο της προσπάθειες που γίνονται για την ολοκλήρωση των παραδοσιακών φορεσιών, οι οποίες σε λίγο καιρό θα έχουν ολοκληρωθεί. Εξ άλλου αυτός ήταν και ο σκοπός του γλεντιού. Να συγκεντρωθούν κάποια χρήματα για την πληρωμή τους.
Η όλη προσπάθεια δε θα σημείωνε τόση επιτυχία αν δε στηριζόταν στην εθελοντική προσφορά και βοήθεια των γυναικών του χωριού οι οποίες είχαν φροντίσει για τα φαγητά της βραδιάς, για το σερβίρισμα και γενικά για όλες τις ετοιμασίες. Τις ευχαριστούμε όπως και ευχαριστούμε και όλους όσους παρευρέθηκαν στο γλέντι.
Το κοινό διασκέδασε η παραδοσιακή ορχήστρα του Βασίλη Γεραγόρη.
Η όλη προσπάθεια δε θα σημείωνε τόση επιτυχία αν δε στηριζόταν στην εθελοντική προσφορά και βοήθεια των γυναικών του χωριού οι οποίες είχαν φροντίσει για τα φαγητά της βραδιάς, για το σερβίρισμα και γενικά για όλες τις ετοιμασίες. Τις ευχαριστούμε όπως και ευχαριστούμε και όλους όσους παρευρέθηκαν στο γλέντι.
Το κοινό διασκέδασε η παραδοσιακή ορχήστρα του Βασίλη Γεραγόρη.